با توجه به اهمیت روشنایی در ساختمان‌ها و نیاز جامعه به ارتقاء دانش تخصصی فعالان در حوزه نورپردازی معماری، قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران، دوره عالی تخصصی نورپردازی در معماری را برگزار می‌نماید.

این دوره با حضور اساتید مجرب موُسسه مهندسی روشنایی و نورپردازی ایرانیان همراه با  صدور گواهینامه دو زبانه دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

جزییات برگزاری به شرح زیر است:

مدت زمان دوره:  72 ساعت شامل آموزش مبانی نظری، آشنایی با نرم‌افزارهای مرتبط، ساخت ماکت چراغ و بازدید؛

نحوه برگزاری: حضوری و آنلاین، 

ظرفیت ثبت نام: محدود؛

تاریخ شروع: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه 1403؛

روزهای برگزاری: پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت 9 الی 13 و ۱۴ الی ۱۸ هر هفته، برنامه هفتگی همراه با جزییات متعاقبا اعلام خواهد شد.

محل برگزاری: دانشکدگان هنرهای زیبا، ساختمان تحصیلات تکمیلی معماری. (آدرس: میدان انقلاب، پردیس مرکزی دانشگاه تهران، دانشکدگان هنرهای زیبا)

هزینه شرکت در دوره به صورت حضوری: مبلغ 70000000 ریال. دانشجویان و همچنین اعضاء موُسسه مهندسی روشنایی و نورپردازی ایرانیان مبلغ 60000000 ریال.

هزینه شرکت در دوره به صورت آنلاین: مبلغ 60000000 ریال. دانشجویان و همچنین اعضاء موُسسه روشنایی و نورپردازی ایرانیان مبلغ 50000000 ریال.

برای ثبت نام زود هنگام و گروهی، امکان پرداخت نیمی از هزینه دوره با ارایه یک فقره چک، پس از یک ماه از شروع کلاس‌ها وجود دارد.

روش ثبت نام: داوطلبان می‌باید مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، مقطع و رشته تحصیلی و شماره همراه خود را به آدرس ایمیل قطب علمی فناوری معماری ceat.aca@ut.ac.ir ارسال نمایند. دانشجویان دانشگاه تهران و اعضاء موُسسه روشنایی و نورپردازی ایرانیان تصویر کارت دانشجویی و یا معرفی‌نامه از موسسه  را نیز ارسال نمایند.

داوطلبان هنگام ارسال اطلاعات از طریق ایمیل علاوه بر نام فامیل "ثبت نام دوره هجدهم نورپردازی در معماری" را در موضوع ذکر نمایند.

در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق دایرکت صفحه اینستاگرام قطب علمی فناوری معماری به آدرس زیر پیام خود را ارسال نمایید.

صفحه اینستاگرام قطب علمی فناوری معماری